Massa planer


Nu dricker jag mitt morgon kaffe, det är ju så där äckligt gott eller hur man ska säga. ser ut att bli bra väder idag kanske åka ner och bada efter jobbet? men jag vet att det inte kommer bli av. Börjar jobba vid 08.15 till 15.30 och kommer nog vara slut som människa efter denna varma dag. Jag får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda efter jobbet. Jag vill bara tala om för er att jag saknar min mamma fast vi ska ha en heldag snart mysigt!

Ja på tal om andra saker igår läste jag klart en bok i am ozzy helt okej bok, nu måste jag hitta en ny bok. Och på tal om andra saker måste jag skaffa en ny soffa och massa andra saker när jag skaffar ny lägenhet. Ett nytt stort skoställ till mina älsklingar. och Ja alla mina kläder måste skaffa mera förvaringsboxar typ så här som på bilden

 

 

Ett nytt köksbord som man sätter i väggen, förstår ni vad jag menar? det ska jag också ha sen, och fyra höga stolar. Tur att man har sparpengar så man kan köpa lite nytt, det är alltid lika skoj må ni tro.

 

Och på fredag är jag ledig ja ni läste rätt LEDIG jag ska köpa öl sen kommer mia och då blir det utgång sen

 

 

Och en sista sak, trodde du fattade när jag gav dig den där blicken

LÅT MIG VARA!!!!!

 

Dessutom har du jävligt fula skor, så det går fan inte

 

Börjar jobba vid 08.15 man kan alltid hoppas på att det blir en lugn dag, men det vet man aldrig. Har varit fullt ös dom senaste dagarna och man märker att vi inte har personal nog. Men jag måste säga att jag har bra kollegor och kommer bra övrens med alla. Men man känner att hela kroppen är slut efter ett pass på jobbet och värmen gör det inte bättre.

 

 

och igår kom jag på att vi hade fått läxor över sommaren, och jag har inte ens börjat BRA emma mycket bra. Men när ska jag hinna? idiot till lärare som ger en läxor. Och detta är ändå min favorit lärare, och alla i klassen säger att jag är hans favorit elev och jag är bara mig själv :D haha. Till saken jag måste göra min läxa snart annars kommer jag sitta dagen innan skolan börjar igen och då vet jag att de inte kommer bli så bra, men när ska jag hinna, kanske ska klona mig till två Emmor?!

 


Igår lyssnade jag på radion för en gång skull, frågar ni mig så är det bara skit musik som spelas. Dessutom spelar dom samma låt 4545 gånger i rad. Men igår gav en låt mig nostalgi

 

Gick i 8an och umgicks med en tjej som kom från bosnien och jag minns att hon spelade denna låt hela tiden . Hon frågade om jag tyckte den var bra.

och jag sa då ska jag vara helt ärlig så är det nog den värsta smörjan jag har hört.

men det är ju en bra text sa hon då, jag svarade då , visst kan jag lite bosniska men jag är inget proffs .



Tycker ni som jag att detta är rena smörjan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0