Mer död än levande



Borde vara förbjudet att vara så här sjukt trött som jag är. Men efter att ha haft ett maraton pass på jobbet så är det inte så konstigt att jag är så pass trött.  Hade den där kända delade turen idag och jag är otroligt glad att dagen är över, ni anar inte hur skönt det var att slänga av sig skorna när man kom hem guttans vilken lycka det var. Nu har jag dryckit ett glas varm mjölk och nu sitter jag här i bara en t-shirt med ett jävligt fint tryck på ;) . Har ännu ett kvällspass på jobbet i morgon, jag ska passa på att dra till bolget i morgon för på fredag ska jag dricka öl säger bara ett ord Guttans ;).


Har sagt det igen och kommer säga det om och om igen
Jag saknar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0