Minnen!!!



Jag minns ett tillfälle, sommaren 2006 då jag träffade Adam mitt ex, det var på bergkvara vattenfestival. Jag kom och tänka på detta igår för hans och min låt spelades på radion Die mf med dope. Vårat första möte var rätt roligt, han satt med sina vänner vid en husvagn och jag och Mia gick förbi där, jag minns att jag bara gick fram och satte mig i hans knä . Han hade svarthår som stod åt alla håll och så tyckte jag att han satt cooolt som en redig man haha.  Vi var ett par i cirka 5 månader, det var liksom inget som var fel eller hur man ska säga. Men ingen av oss mådde bra vilket gjorde vårat förhållande mycket svår. Adam var god rakt igenom men han förstod aldrig mig och jag tror inte jag förstod han redigt heller. Han kvävde mig också det blev helt enkelt för mycket för mig, och jag valde att avsluta vårat förhållande, och det var inte på det bästa sättet, jag kommer fortfarande ihåg hur Adam skrek och bad och jag minns speciellt dom sista orden han sa till mig. Jag sårade denna människa, ja det är nog det värsta jag någonsin har gjort mot någon annan. och han hade all rätt att be mig dra åt helvete...




Jag är ledig idag, fattar ni hur skönt det är, ska snart gå ner till stationen och dra med bussen till Öland <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0