och hör sen

Lyckades ta sönder min altandörr idag, men lika fort fixade jag till den. Dock får jag nog ringa vaktmästaren så han får komma och kolla på den. Fick lite panik när den gick i två delar eller hur man ska säga, men jag hade en Skruvmejsel så fick till det ;) vilken kvinna jag är. Men jag tror den inte håller så länge , så i morgon får jag ringa vaktmästaren. sitter nu och dricker kaffe, och vid 15.00 går jag på mitt pass på jobbet, hoppas kvällen går fort. För sen är jag ledig torsdag och fredag så HÄRLIGT och skönt det ska bli. Ska hem till mamma och bara ta det så där lugnt för det behöver jag. För jag jobbar ännu en helg lördag 8.15-18.00 och sen 15.00-20.30 låt helgen gå snabbt. Nästa helg vecka 31 då är jag ledig :D wieeoo vad ska man hitta på? något vill jag fan göra i alla fall.



När jag har gått av mitt pass blir det en snabb runda hem och byta om, sen åker jag till mamma<3
När jag kommer dit ska vi dricka te och äta smörgås med kaviar på gotti gotti. Och i morgon slipper jag ställa klockan och det är lycka för mig. Jag måste plugga med :/ vi fick ju som sagt uppgifter under sommaren och jag har inte ens börjat, men jag har en ursäkt jag har jobbat röven av mig. Och när jag väl har varit ledig har jag inte varit sugen på att plugga. Men nu har tiden kommit i fart och jag har lite panik så jag måste sätta mig ner i morgon kväll och plugga och hör sen




Min granne har spelat samma låt hela dagen, och nu har jag fått den på huvudet.
Visst är Enrique iglesias snygg men själva låten NEEEEEEEJ
Fast nu har jag fått den på skallen, hemsk , så hemskt

här har ni låten och som sagt han är riktigt snygg
Skulle gärna vilja pilla han i håret
men som sagt låten är ju inte bra för fem öre
men jag har fått den på huvudet och lär sjunga på den tills jag får en ny låt på skallen

Enrique Iglesias








Jag minns när vi satt vid bänkarna vid kalmarslott
och det där paret kom, och jag kläckte ur mig, att jag har jävligt svårt att bli kär och att tycka om någon.
och den blicken du gav mig, den kunde fan döda mig . Jag var ju bara ärlig , och förlåt mig om jag sårade dig. Du har helt enkelt inte det där speciella i mina ögon, och att du var ett sånt svin efter det var bara barnsligt. och att du valde att bryta alla band, för att du inte klarade av att BARA vara vän med mig . Och nu hälsar du inte ens på mig .


Man brukar märka på mig när jag tycker någon är speciell
jag har en förmåga att tjata om personen så att folk blir galna




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0