SKIT


Vilken dag, och smärtan i ryggen blir inte bättre den blir värre. Dagen kan beskrivas med ett ord STRESS. Jag önskar verkligen att jag hade flera armar på jobbet. Jag är glad att denna helgen och dom jobbiga passen på jobben är över. I morgon jobbar jag till 15.30 sen blir det hem till Maria och dricka öl och bara njuta. För på tisdag och onsdag är jag ledig och då ska jag också vara ledig. Och helgen som kommer är jag ledig , det är så skönt. Med tanken på att jag har jobbat tre helger i rad nu. Jag ska verkligen njuta av dessa lediga dagar, dricka öl sova länge och bara ha det skönt. Ska hem till mamma också på tisdag kväll, bara vara där och ha det mysigt, behöver min mamma som mest nu och jag saknar henne massor mammagris som jag har. Nu kan jag inte sitta mera hugger för mycket i kroppen jag är sjukt trött och kommer somna snabbt bill jag lova. Låt dagen i morgon gå snabbt, låt den gå mega snabbt, för jag vill bara dricka öl i morgon och njuta och jag hoppas de blir kalas väder


Och detta är en låt, jag älskar den, ja för jag kan tycka om såna här låtar också!
Och detta är en av dom som ligger högst på min lista , nu ska jag borsta tänderna
hoppa ner i sängen och ha denna på hela natten, sen får ni tycka vad ni vill men jag älskar den











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0