Tuttande bilar



Är hos Maria nu, hon är och jobbar, jag har redan jobbat mitt pass. Så när hon gick den lilla biten till jobbet, lånade jag hennes cykel och drog till ica. Det var en bil jävel som tuttade på mig jag höll rent av att falla av cyklen. När jag sedan kom tillbaka till Marias lya igen och går in i hennes kök tänkte jag, fan vad varmt det är och så ser jag att människan har glömt att stänga av spisen.


I morgon går jag till 14.00 igen sen ska Maria och jag till bolaget. Blir att ta med min resväska igen, jag menar små som jag och maria är så orkar vi helt enkelt inte bära ett helt flak ;)

Jacob är på Öland i helgen, så han kanske kommer förbi kalmar i morgon kväll. Var inte helt säkert, det är ju inte så att jag blir ledsen utan det skulle bara vara skoj att träffa pojkfan igen.


Men jag vet vem jag vill träffa mest, jag behöver inte ens skriva namnet tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0