Jag visste det men blir ändå lika ledsen

Hade nästan det på känn men blev ändå ledsen

Jag vet i alla fall vlka som bryr sig om mig, och det värmer

Men  visst känns det när ens "pappa" inte ringer när man fyller år !
Och visst har jag all rätt i världen att bli ledsen över en sådan här sak!
Jag ska inte bry mig, det säger många även jag själv, men tankarna kommer!


Är jag inte värd ett skit i min pappas ögon?!, är det så svårt för honom att ringa sin dotter på hennes födelsedag.
Inte ett samtal , inte ett kort, från min pappa, ja de känns , ja de gör jävligt ont.


Nu är man 23 år, känns ingen skillad om jag ska vara ärlig


Tack kära vänner och familj/släkt för alla gratulationer <3


Nu ska jag ta min tidning och hoppa ner i sängen, klockan är 00.30
I morgon skolan redovisa och sen hem och plugga stressad till 110 %

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0