God morgon


Den 12 juni är det tre år sen

Tre år sen man sprang ut med den vita mössan och sjöng för full hals . Jag minns värmen, lyckan och tårarna, den var en av dom bästa dagarna i mitt liv! 12 juni 2007


Sitter och dricker mitt kaffe nu, varit en bra vecka, fått massa självstudier som man fick göra hemma , vilket jag har gjort. Så jag är färdig med alla uppgifter som man skulle göra på egen hand. I morgon blir det pluggrace med Anette men det kommer gå bra. Sen ska man få veta slutbetyget i omvårdad , är faktiskt inte nervös för fem öre ;)

  1. Boka tvättid
  2. Göra frukost
  3. Ringa ett viktigt samtal
  4. Möte på jobbet och sen jobba kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0