Inte redo...


Min fina vän som plockade en vit blomma vid vägkanten till mig igår . Sen talade hon om att jag ska få en gåva av henne senare i månad snälla, rara och fina Maria.

 

Sen vill jag tacka alla fina människor för alla gratulationer jag fick igår det värmde =)

 

 

Ska redovisa två arbeten idag, känner mig nervös för jag är inte redo

 

 

Ja och en sak till

Jag har varit med på många av era kalas och sagt grattis och så vidare

Och så kan ni inte ens säga grattis när jag fyller år

Det är en stil  jag INTE tycker om

 


Sen några ord till min lilla vän Emelie som idag tar studenten.

 

Hoppas du får en bra dag med fint väder

Nu springer du ut i världen och jag önskar dig all lycka

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0