Köttbullar

Jag får ofta hör att jag är konstig, men jag tar det mer som en positiv Komplimang
Tydligen är jag både konstigt och jävligt söt ja man tackar ;)

 

 

 


Jag vet inte varför

men jag har sett igelkottar hela denna vecka
och nej det är inte samma igelkott jag ser!

Igår såg jag en som sprang på två ben
och idag hörde jag ett prassel i min buske och så stack en igelkott ut sitt huvud
Jag tog två köttbullar och la dom utanför busken, sedan gick jag in
Då slog tanken mig äter igelkottar köttbullar?, när jag sedan  gick ut på altan igen var dom borta!

Ska ringa och lite sånt i morgon

Jag vill att de ska gå snabbt

När allt är fixat då kommer jag kunna leva på riktigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0