Onsdag

Jag blir både glad och förvånad när jag ser hur många som läser min blogg. Jag som tycker jag har blivit sämre på att blogga och att jag dessutom skrivrer om saker som kanske inte är intressanta, men det kanske bara är jag som tycker. En del dagar har jag som sagt en massa tankar som jag vill skriva här, men när jag väl sitter så får jag krupp och jag får inte ut någonting från huvudet. Men alla har väl den så kallade bloggtorkan någon gång i livet.

Ska på ett möte till med jobbet idag, sen ska jag hem och plugga i morgon har jag prov. Sista provet innan man får ledig från skolan, det är mer än skönt. Ska bli extra skönt med lite ledig från skolan, men i sommar är jag inte ledig ska jobba hela sommaren. Visst är ledig några dagar då och då, och jag och Maria har planer på att åka på Ölands roots ;) . Och sen har vi pratat om att fira midsommar tillsammans och hur kommer det att sluta ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0