rotfyllda plättar

Glad att Maria finns
På midsommar ska vi bli fulla och vara bittra på alla kärlekspar

Såg en igelkott på väg hem från jobbet
Tänker alltid på sebastian när jag ser en sådan söting
Denna igelkotte måste haft väldigt bråttom, han sprang på två ben :)


Är riktigt trött nu efter ett kvällspass på jobbet, så det är skönt att vara hemma nu . Ska väl sova snart antar jag i morgon blir det möte på jobbet. Sen åker jag hem till mamma och är där tills på torsdag. Sen är det fredag och det betyder roligheter för mig och marias del :). Ska först följa med maria hem till hennes mamma Eva och äta middag :) sen på kvällen blir det hem till Maria och dricka alkohol och vi lär och vi ska vara bittra och fulla me like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0