Super fudge chunk


Blev sjukt sugen på detta nu ikväll, men jag är trött och orkar inte gå till affären.
Då får jag faktiskt skylla mig själv, men i morgon ska jag i alla fall köpa ice cream


Dagen
har annars varit bra, har fått testa hur det känns att lyftast med en lift, har gjort det en gång innan men det är väl 3 år sen jag gjorde det. Och jag erkänner tycker inte det är bekvämt för fem öre och kan mycket väl förstå att dom äldre klagar och tycker det är otäckt. Och jag kom med en rätt rolig kommentar idag, var en tjej som skulle testa en lift, och då säger jag böj på rumpan. Fick ett svar tillbaka av Maria , Emma hur böjer man en rumpa. Ja jag gör mig känd med mitt smeknamn Emmafelsägaren ;) . Sedan var det fika pause jag och maria tog smörgås och kaffe och gick ut i solen och hade det mysigt. Sen har dagen gått på ganska fort, har pluggat och sen har jag kollat på en åsa-nisse film, en film jag inte har sett, jag sprutade av glädje när jag upptäckte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0