If You hurt me, you create your own hell

Hope your hunt goes well, you will offend many on your way
and just because you have the look you can have a damn ugly inside

Idag fick jag en syn, en bild av dig, du verkar ha en ful insida tyvärr hejdå






Jag inser nu att det nog bara fnns en speciell person som får mig att bli så där glad. Personen visade en sida genom att vara bra från topp till tå.Tyvärr var tiden alldeles för kort, att det fina alltid ska försvinna eller vara flera mil ifrån en.  Och du ska veta att jag bryr mig mer än vad jag visar, jag vet att jag är grymt dålig på höra av mig och så vidare, men jag bryr mig så jävla mycket mer än vad du tror kära fina du! Du har all anledning och tro att jag inte bry mig, men så är det inte, jag bryr mig



Inte min stil på musik men en del låtar fastar jag för fast det inte är min stil
Som denna, blir nästan överglad när jag hör den, tänker på Afrika också :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0