- jadu...

Lite om fredagen
Vart lite mycket dricka mia och jag ringde min bror genom msn och hade skoj förlåt bror om vi var lite väl jobbiga men det vart roligt att höra dig och prata en stund. Sedan drog jag och mia iväg på våra svaga ben och in på km där träffade vi roligt folk jens , tobias och en kille som hade skjorta minns inte hans namn. satt där och hade skoj och tobias skulle hela tiden ta mig i håret och även smaka allt jag köpte (tiggare). Sa att han skulle ta av sig mössan men det ville han inte göra så till sist så gav jag upp och han fick ha sin mössa på sig.


Såg en viss person mr Å och kom på att jag inte skulle ha sett på han så där som jag gjorde en gång i tiden. Jag insåg att jag nästan rent av mådde lite illa .

Sen var vi på the rock och där hände saker HAHA jag var den enda som dansade i stort sätt. Träffade Crille och mark men vart bara lite prat med Crille han är ju för snäll den killen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0