Det kallas öl och det är gott

Fast det vart lite väl galet i lördags känner jag att jag kan gå med ryggen fri.
Jag ångrar inte heltheten av kvällen, det enda jag ångrar är dom två extra Ölen.
Vaknade upp med värsta huvudvärken, det är inte bekvämt att sova på golvet på en madrass
vaknade av att jag låg med halva kroppen utanför madrassen hur fan lyckas jag ? *piiiiiiiippp*



jag ser det så här
det är våran hemlighet fast vi inte har sagt det så antar jag att det är din och min hemlighet.
Jag gillar att ha hemlisar och dessutom tror jag nog att du är tyst om sakerna också det känns kanon

Kommentarer
Postat av: maltabloggen

Anmäl dig till veckan blogg. Vinnaren länkas i en hel vecka på bloggen. Man får anmäla sig flera gånger om man vill ha större chans att vinna :)

2010-03-08 @ 19:32:44
URL: http://atmalta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0