En glimt av glädje

När jag väl är riktig glad är jag onykter visst låter det hemskt men så är fallet!
Och jag ska sluta med att säga att nästa gång blir det mindre alkohol för mig.
Det är ju inte så att jag tappar minnet av kvällarna då jag är ute
det jag ångrar är dom där extra ölen som jag likt förbannat ska ta varje gång.
En del gånger vet jag när jag ska sluta men ibland inte, så dom där extra ölen är något jag måste lära mig
att sluta att ta. På taxin hem till Maria insåg jag en sak den där extra ölen inne på the rock fick mig att se dubbelt.
Jag satt och log taxi snubben frågade vad det var som gjorde att jag var så glad och jag dum som jag var skulle du ha mina snygga skor skulle du också vara glad .



Till dagen!
Ska snart dra till skolan och ha omvårdnad sen har jag social omsorg sen får vi se hur resten av dagen blir.
Jag vill hitta på något roligt men det blir väl att jag pluggar lite och sen sitter på msn .
Om det är någon som vill hitta på något så hör av er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0