En regel

Jag fick ett sött sms nu ikväll, det gjorde mig glad som en liten snorunge. Satt och log där i soffan tanken slog mig hur kan man bli så där glad att ett jävla sms. Det hade med själva känslan att göra så där satt jag och läste det där smset om och om igen. Jag älskar att få gulliga sms från gulliga människor det får mig att må bra .



Till en annan sak som jag har gått och tänkt på en hel vecka drygt!

Det som hände inne på the rock i lördags
Det var nästan förbjudet att göra det jag gjorde 

Dock en regel som inte står skriven i en lagbok
Dock funderar jag på att ha den reglen för mig själv
Fast när jag tänker efter
Så neeeej vi lever en gång och jag är en kvinna som lever livet







Måste bara säga en sak innan jag avslutar detta inlägg

Sebastian skulle ge min vänstra fot för att ha dig som Granne igen












 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0