Från grunden till toppen!..

Jaha,, då vet jag varför du har varit som du har varit den sista tiden, hon är svartsjuk på mig men hallå ni är ju inte ett par och du får väl umgås med vem du vill . Jag höll nästan på att hoppa till mars när du talade om att hon var svartsjuk och att hon hade blivit sur när du hade gett mig en kram. Jag orkar inte med massa bråk så nu är ju frågan ska man våga hälsa på dig och ge dig en kram när hon är i närheten eller ska man ingonera er båda?. Antar att hon inte klarar av att att jag har sådana fina ögon och en sådan charm ;) haha nä sånt här skämtar man inte om Emma :O. Men jag tycker bara det är larvigt att det ser ut som det gör ja jag blir faktiskt sur på er båda två



Såg min granne ligga på alla fyra i morse när jag var ute och drack kaffe, då slog tanken med kanske ska jag åka till blomsterlandet och skaffa blommor i alla färger (inte rosa) men lila , blåa och röda åhhh ;) fint. I sommar ska det grillas med vänner på fina altanen när man väl är ledig vill säga vilket inte blir ofta med tanken på att förra sommaren jobbade jag röven av mig och jag lär nog få göra detsamma denna sommaren men då är det tur att jag älskar mitt jobb .


Ja just det till det roliga Maria talade om för mig förra veckan att hon skulle vara vit tills den 10 april men nu har den lilla busen ångrat sig ;) kan jag förstå. Så det blir nog utgång på lördag jag hoppas det gör jag. För då blir det roligt det vill jag lova , steppa loss på the rock hell yeha


Maria tack för en bra Fredag det måste vi göra om gumman min , vi hade det roligt .



Jag vet mamma att du är rädd om mig och vill mitt bästa men du vet också hur jag är, vilken oro jag har i kroppen och vilka höga krav jag ställer på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0