Fredag

Tryckfrihet innebär rätt att trycka och sprida information och uppfattningar fritt. Så nu kära du vet du vad det betyder, inget dumt alls med detta ord står till och med i ordboken slå upp om du inte tror mig
Yttrandefrihet omfattar rätten att yttra och föra fram åsikter utan någon  typ av bestraffning, alltså så länge man håller sig till lagarna.


Sitter i skolan nu, ska ta en kopp kaffe och gå och sätta mig i soffan och hålla henke och peter sällskap. Heldag i dag sen ska jag hem och städa lite hade jag tänkt, ikväll blir det work work för min del egentligen vill jag sova!
Sen i morgon ska jag hem till Maria och dricka öl och sen blir det utgång och roligheter längtar faktiskt tills lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0