Hejsan

Sitter och dricker kaffe och försöker vakna till liv. Åkte iväg en stund igår kväll och hade det trevligt, tur att det finns sådana människor som kan göra en glad när man är nere. Nu ska jag som sagt snart springa ner till bussen är hos min mamma, ska till kommunal och lämna papper sen så ska jag in till gina trico och kolla runt.





Igår när jag vaknade kände jag faktiskt ingeting och det är ju det som är hela grejen med det hela när det kommer till det. Jag är medveten om att jag drack ett eller två glas för mycket men jag mår som sagt inte dåligt av det. Jag hade en sån djävulsk rolig helg med min fina vän Maria och en massa andra människor. Lördagen slog allt fyfan vad jag och Maria var igång en kille sa - Är ni ute nu igen partypinglorna, klart sa vi ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0