Helgen äntligen är du här!

Fredag

Fredag idag och som jag har längtat efter helgen denna veckan och nu är den äntligen här!
Först blir det skolan en stund kan ju hoppas på att man slutar tidigare.
Sen ska jag hem och fixa klart mig inför denna kväll som jag tror blir super
Sen Drar jag til Maria och där är min Dricka och väntar på mig :)
Var ju på Bolaget i Måndags med Maria, vi hade ett jävla jobb med att bära kassarna.
Så jag bestämmde att min dricka lika gärna kan vara kvar hos Maria om jag ändå ska dit på fredag

 

Lördag

Får börja med att jag vaknar till liv först, sen äta lite och så. Sen under kvällen så kommer Mia till mig och även denna kvällen blir det utgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0