"jag har aldrig

Lördagen
Minifest hos maria, var inte mycket folk. Men man kan ha roligt fast det är lite folk, tur att vi alla var av samma art. Vart km var inte så mycket folk, antar att alla var på sandra och såg rosenström. Något som inte föll oss i smaken "vi är för cooola :P". I stället satt jag, maria, daniel, Adam, crille och simon och körde jag har aldrig leken. Träffade också  Björn som jag inte har sett på år och dar, växlade några ord i rökrummet.
Sen fick jag lite feber *gallfeber* men sen slog tanken mig , det är dom som gör bort sig då försvann min feber igen.



ikväll vart det film mys med
fina  F nya wallander och god mat som han gjorde 





vi är medvetna om att vi har likadana dresser på oss
Kanske tolkas det som barnsligt
Men orka vara allvarlig hela tiden ;)


Vi är bäst !



Hejhopp vi är flickorna från kalmar!



HERR Clausen säg mig kommer du från en planet som ännu inte är hittad?. Jag brukar tycka om konstiga människor men du tillhör inte den gruppen. Ack du det måste svida för dig HERR Clausen, det måste svida extra hårt när du heller aldrig har träffat mig. Jag menar jag är rätt jävla coool och jag gillar att provocera personer som dig. Har du kanske inte fattat  det ?,du förstår inte min ironi heller.  Du borde lära dig från den bästa (Emma) en sak till jag är både bäst och förbannat snygg



Ska snart krypa ner i sängen, i morgon ska jag redovisa mitt arbete som jag har kämpat med. Hoppas på fint väder, då man man sitta ute och dricka kaffe underbart







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0