Inte lätt att vara så coool som jag är ;)




Höbbla höbbla ;)

Idag lindade vi ben i skolan, måste bara säga att jag är as grym på det området. Klantig som jag kan vara ibland hade jag inte med mig någon matlåda idag. Fick helt enkelt bli en fralla med ost och en kopp kaffe , ni skulle bara veta vad min lilla mage sa nu ;).
Efter skolan körde snälla mange hem mig till  min kära mamma jag får bjuda dig på en kaffe i morgon som tack för skjutsen.


Jag såg ett par skit snygga gardiner igår på internet, dom ska jag ha i mitt kök!.
Ska göra lite påskfint också gå ut i skogen och tjuva påskris.
Ja sen har jag ju lite kycklingar också men dom tar jag inte upp iår , fast det är ett proffs som gjort dom (JAG)


Jag är så glad idag <3
Det börjar bli bättre, jag känner det, och jag hoppas det
Men man ska inte ropa hej förens man är över ån
-v-









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0