Koje divno vrijeme

Tror jag håller på att bli sjuk, det som är extra jobbigt är att jag nog har fått halsfluss. Känns precis som dom symtom man brukar få vid halsfluss. Det sista jag vill just nu är att bli sjuk, jag har inte tid med att vara sjuk.
Just nu har jag också en jävla frossa, ändå har jag en stor skön tröja på mig och mjukisbyxor och jag FRYSER :S .
Har smällt i mig två alvedon och hoppas jag mår bättre i morgon, halvdag i morgon skönt ;). Vi ska på ett studiebesök på ticktack huset , så dagen lär bli helt okej. Sen har jag turen att vara ledig på torsdag, fredag och även måndag skööönt.


Det är fullmåne ikväll
Kommer jag vara en av dom som kommer få svårt att somna?.



Stvarno se nadam će sve biti u redu, to je jedino što želim sada
To je doista teško vrijeme za nas oboje. No, borbeni i Vi i mi, znam da ništa nije nemoguće.
Volim te <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0