Måndag



Jag får lite smått panik när jag kommer på vad jag och Mia sa till min bror genom telefon på msn men han tyckte bara det var roligt. Mia ställde den vanliga frågan som hon alltid frågar och jag fick en CHOCK när han sa att han INTE var det han hade redan haft två stycken och den äldsta var 16 . Jag satt nästan Ölen i fel strupe och sedan talade jag om för honom på skarpen att han bara var 14 år och att han inte fick hålla på med såna busiga saker. Dessutom kom jag på att han snusade han höll på med sin läpp och jag bara SNUSAR DU LÄGG AV MED DET . Min bror bara skrattade  åt oss sedan sa Mia vilken söt bror du har klart som fan sa jag han har fått sin snygghet av mig ;). Sen hörde jag dialekten och tackade mamma för att vi flyttade den dialekten förlåt bror men det låter hemsk. Förlåt bror men jag sa till dig att jag hade tagit lite alkohol och inte var den vanliga systern som du är van att se. sedan avslutade jag samtalet med att säga : Linus om du inte var min bror och jag var 14 år då hade jag fan varit kär i dig haha :P men då hade du förstås varit tvungen att vara mer rockig ;P





Ska ta en fika med min fru efter skolan idag =)

Kommentarer
Postat av: Mia Karlsson

Haha jag frågar alla om dom är oskuld och hur många dom har haft. fattar inte vrf jag gör de:P men han förstod att vi var lite på lyset me ;) jaghade jätteroligt i fredags och det måste vi verkligen göra om, men då blir det bistro:)PUSS

2010-03-25 @ 13:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0