Nemuritoare penguin - "odödlig pingvin"




Nemuritoare penguin - "odödlig pingvin"
I lördags lärde Dante mig vad odödlig pingvin heter på Rumänska. Rumänska är ett rätt så vackert språk dock är en del ord förbannat svårt att utala. Nästa gång jag träffar en tysk ska jag säga .

"Ich bin hart, weil ich eine Wasserpistole haben"



Jag är seg som den segaste kolan idag, ska till skolan snart och redovisa. Visst är det underbart med sommartid nu väntar man bara på massa värme och en stor sol varje dag.



Saknar just nu min syster med familj väldigt mycket. Skulle ge mycket för att ta flyget ner till dom i schweiz "uster". Men sen har vi det där med tid, och min rädsla för att flyga, tyck jag är barnslig. Innan jag går på ett plan kan jag inte sitta stilla , jag pratar som ett barn på självaste julafton.



Ses vi där den 10/4?
Falkenbergslokalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0