Not fair

Hur har natten varit
JÄVLIG
Men jag är van att sova dåligt
Sover inte ens bra när jag är onykter
Men det finns värre saker
och jag vet inte hur jag ska få orden från min mun
Jag vill inte säga för mycket helt enkelt


Igår fick jag ett samtal
om det var ett bra eller dåligt samtal har jag inte bestämt ännu
men när samtalat var slut
svärde jag för mig själv
Jävla idiot
Allt jag vill är att spotta på dig
Trampa på dig
slå dig
slita av dig håret
Tala om hur mycket jag hatar dig
Fimpa en cigg i ditt öga

Sen tog jag en runda i köket och koka mitt favorit te
det fick mig konstigt nog att känna mig lycklig :O
What the fuck i say!!
jag är bitter så jävla bitter
igår gick det någon lycklig film på tv
jag satt med avsmak och kollade en stund
tills det slog mig
sånt här händer fan INTE
Eller?
det kanske bara är i min värld det inte händer

ja vad har jag att vara deppig för
jag som har jobb
jag som går i skolan
jag som har vänner
en bra familj (ja dom flesta)
ja men snälla :O
jag tror inte tomten är glad hela tiden heller





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0