Sol underbara sol


Sitter i köket och njuter av en god kopp kaffe det är rent av så otroligt underbart. Detta väder gör mig på strålande humör och en annan bra sak är , att vi bara har halvdag i skolan idag. Jag ska tvinga mr F att ta en lång promenad med mig någon dag, självklart när det är fint väder . Men sen slog tanken mig att han är rätt envis så jag måste både ha ork och tid att övertala denna Man.


Ikväll vet jag inte vad som händer , Martin undrade om jag ville komma och spela tvspel ikväll. Sa att jag skulle tänka på saken, det är inte roligt att spela med honom när man vinner hela tiden ;) haha.



Nu ska jag ta mitt kaffe och sätta mig i solen ett tag innan jag ger mig i väg till skolan.


Detta måste jag göra denna vecka
  • Boka tid för tvätt
  • Tvätta utemöblerna
  • Köpa/ta påskris
  • Köpa påskgodis
  • Tvätta fönsterna


idag är jag på ett otroligt bra humlr -^^- 
O O 
U

Sen hoppas jag allt går bra med flytten för Mia och martin
Och så vill jag bara säga att jag saknar min vän MARIA A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0