Solen

Suttit ute i solen i ett x antal timmar dryckit kaffe ätit bullar och läst en bok.
En av mina grannar kom och höll mig sällskap en stund bjöd honom på kaffe och en bulle.
Tänkt vad solen kan göra en så där otroligt glad våren är på väg och Emma är himla glad

 

Igår kväll satt jag och tänkte på en person
En person som valde att kliva av jorden
Många tankar som snurrar den tanken som är störst är VARFÖR
Och igår föll en del tårar det kändes faktiskt skönt som om en sten försvann från min kropp

 

 

om jag bara fick se dig en gång till ge dig en kram och berätta hur underbar du är

Och vilken unik människa du var

jag saknar dig

 

Skolan i morgon sen hem fixa till sig sen dra till Maria det blir dricka och roligheter

På lördag blir det också fest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0