Sömnlös

Glad blir man inte på beställning idiotjävel


På tal om en annan sak den anonyma ringde ikväll igen detta börjar kännas som rena skräckfilmen. Jag väntar bara på att personen i lursen ska säga att han står utanför min dörr och är redo att hugga mig i tusen bitar och sedan stoppa mig i en påse och gräva ner mig. Och att ingen kommer hitta mig och efter en tid kommer ingen ihåg mig. Nu kanske min fantasi flög iväg lite väl eller? men man vet ju aldrig.

Jag kan ju tala om för er att denna anonyma har ringt 25 gånger under 2 veckors tid och det är på natten

jag har planer på att byta nummer
Och sedan ha det begränsat


I morgon LEDIG blir bolaget och en tripp på stan

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0