Sysmtenets kassar

Måndag!
Dagen började med skolan och en redovisning som kändes bra , skönt att den är klar nu.
Efter redovisningen träffade jag upp Maria och vi gick på stan, och vet ni jag handlade inte något;D
Det enda jag gjorde var att köpa dricka tills i helgen så nu är den saken klar rätt skönt faktitskt.



På lördag kommer Mia till kalmar och ska festa loss med mig och Maria
Kommer bli massa skoj ja för det är ju det vi har varje gång ROLIGT AS HELL







När Maria och jag skulle gå hem med våra kassar från systemet hörde nog
en hel del oss när vi gick där och svärde och sa aj aj aj . Jag hade två kassar
och även Maria propp fulla med dricka :D men nu står drickan hos Maria
redo att göra sitt i helgen. Just det jag och mia är stamkunder på make up store
vi är inbjudna på deras kväller :D snällt nästa gång ska vi fan i mig gå dit så :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0