Tiden

Dom säger att tiden läker alla sår
Jag kan ärligt säga att jag inte håller med

 

Något som jag aldrig kommer att glömma tiden i det där lilla rummet
Man satt och väntade på att få komma in
Prata ut
men det blev kaos
och en tysnad
Men jag hade dig vid min sida
Nu är du borta
borta för all framtid
Varför
Du sa inget
och jag var nere på botten själv

 

 

 

 

Nu ska jag skicka iväg lite arbeten till mina lärare
Pluggat som en stolle idag och är nöjd för dagen
Njuter just nu av en god kopp kaffe

 

 

Just det jag hittade en massa gamla dissketer hos mamma som jag nu har tänkt att gå igenom
Lägga in en del bilder på facebook är ju ett måste


Kommentarer
Postat av: Maria

nu går jag och bajsar....

2010-03-12 @ 17:57:34
URL: http://mariasdemoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0