Well Well


Datorerna i skolan är inte mina vänner, skulle skriva ut i dag när jag kom. Gick in i en datasal satt mig ner då en gubbe stack upp huvudet mellan två skärmar och utbrast : ska du sitta här länge. Jag hoppade högt just för att jag inte hade sett gubben när jag gick in men svarade att jag bara skulle skriva ut ett arbete.


och vad händer
Först tar det år och dar att logga in och jag blir rent av arg när gubben  stod där med händerna i kors vart nervös som fan. tryckte i skrev ut och loggade ut och gick och skulle hämta mitt arbete. När jag gick dig stod samma gubbe där och kopplade ur skrivaren jag ville slå han, han utbrast sedan att han trodde jag sa att jag skulle kolla på en skrivare på internet för fan tänkte jag idiot. Visste rent av inte vad jag skulle ta vägen så jag gick med arga steg och köpta kaffe och gick ut och satt mig och svärde för mig själv.

Sen kom jag ju på att det fanns datorer på 3våningen gick dit och satt mig. Vad händer då? även här tar det år och dar att logga in och bredvid mig sitter en kille som luktar otroligt mycket svett så jag höll rent av att nästan spy. När jag väl kommer in och ska skriva ut så loggas jag ut , jag loggar in igen och jag loggas ut. Får väl bli så att jag får låna fredriks skrivare om han nu lånar ut den han är ju så nojjig att jag ska ta sönder den.



I skolan idag pratade vi om döden, tanken slog mig att vi svenskar är så dåliga på att prata om döden, det är nästan ett
tabubelagt ämne som vi gärna inte prata om. En i klassen berättade att hon redan har planerat allt inför sin begravning . Det enda jag vet är vad jag vill ha för blommor och för musik resten får komma med åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0