vackra Schweiz

Bilderna har jag tagit duktig som jag är (: är bilder från Zurich och Uster där min syster och hennes familj bor. Tänk att det är ett år sen jag och mamma flög ner och hälsade på. Sån otroligt fin mijö och natur dock ser man inte så mycket på dessa bilder men jag lovar jätte fint är det. Vill mer än gärna åkta dit även detta år men tyvärr finns det inte tid för det. Första gången vi åkte så var ju Fredrik med också då var det riktigt dåligt väder också men det gjorde inte så mycket för vi hade så sjukt trevligt och underbart där nere. För ett år sen åkte ju som sagt jag och mamma dit då var vädret kanon och vi fick se så mycket som var vackert , Schweiz är ett otroligt vackert land. För att bevisa det ska jag nu lägga in lite bilder som är sjukt vackra det är inte jag som har tagit dessa









Kolla bara på hur husen ser ut i vackra Schweiz nu ser ju inte alla hus ut så här men till största del gör dom det. Minns att jag gick på en gata i Uster och smälte fiifan vad det är vackert. Där nere är dom också så vänliga och snälla när man var i affären och en del frågade vart man kom ifrån och man sa att man kom i från Sverige då vart dom glada dom älskar svenska och Sverige.




Nu ska jag dricka kaffe kolla facebook dra mig mot bolaget också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0