visst är det lätt att vara efterklok

Fan också
visst är det lätt att vara efterklok
(jag skulle inte ha gjort det)
Vilket jag kom på när jag la mig i sängen igår
På grund av detta vart det en rätt sömnlös natt
Jag hade inte gjort detta om jag var helt stabil
men jag är ostabil
Någon som vill slå mig så jag lär mig någon gång
Hur ska jag göra nu?
gömma mig?
Vara elak?
För att slippa?
För att glömma?

Varför kan man inte säga det i rätt läge
På grund av detta handlade jag jävligt fel
Fail on me , fucking fail on me

 

 

 

Skolan idag, halvdag skönt, men jag känner inte för något idag. Men jag är en duktig tjej som bryr mig och vill komma tid jag vill i mitt liv så det är bara att kämpa och kämpa, jag klarar det det har jag redan lovat mig.

 

 

Hmm jag tycker inte om när folk ringer mig vid 02.30 på en vanlig vardag
Visst det är onsdag och en del har fest och utgång

men denna onsdag var jag inte ute
kan personen i frågan inte skriva och fråga om jag är vaken
Nej?
men visst det är ju den personen
men jag kan inte bli arg
Inte på den personen
ja antar att det är på grund av att personen alltid har varit så jävla snäll och go mot mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0