Wioooeeee




Jag skrev i ett tidigare inlägg att mitt datasnille till kompis skulle hjälpa mig att ta redo på vem "killen på hörnet "  är och nu vet jag vem personen är 85.228.104.23 IP-nummer så nu vet jag vem den så kallade killen på hörnet är. Denna art får mig att tänka lite, personen i frågan måste ha  MYCKET fritid med tanken på dessa långa kommentarer man har fått under dom senaste dagarna. Men nu när jag vet vem " killen på hörnet "  är har jag all rätt i världen att anmäla personen. Då kanske denna " kille på hörnet" undrar vad det är jag kan anmäla det ska jag tala om, hört talas om ordet kränkning ??. Lika bra att fråga för tydligen visste du inte vad tryckfrihet var och du kalla mig osmart. Jag kan anmäla dig för Verbal kränkning och vet du inte vad detta ord betyder heller så slå upp det ;) .


Nu ska jag snart kila iväg till jobbet, jobbar kväll 15-20.30 , sen ska jag besöka Maria hoppas hon bjuder på en kopp kaffe. Sen ska jag hem och fixa håret ser ur som hej kom och hjälp mig i skallen idag, men det bjuder jag på



Har fått veta vad jag ska göra mina fyra veckors praktik nu också GRK avdelnigen på sjukhuset blev det. Är jätte nöjd roligt att se en annan sida av omsorgen. Har ju som sagt jobbat 3 år inom äldreomsorgen, tanken slog mig idag att jag snart har jobbat på mitt jobb i ett helt år tiden går snabbt!




Jag antar att nästa gång jag loggar in här ligger ännu en ny kommentar , hoppas "killen på hörnet " tar sitt förnuft till fånga. Det som är extra rolig nu är att ja vet vem "killen på hörnet " är . Skulle inte förvåna mig om personen skriver (varför skriver du inte mitt namn) svaret kan du redan här få

För det första så vill jag ju inte att alla ska se vilken omogen art du faktiskt  är
Och för det andra tänker jag inte sjunka så lågt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0