- Helt förvirrad





Vet inte om jag ska skratta eller gråta . Hela grejen gör mig bara sjukt förvirrad och jag känner mig klyven.

Om jag ändå kunde veta hur jag ville ha det, hur jag känner och vilket håll jag ska gå. Jag är ärlig när jag säger detta men just nu står jag stilla mellan två val. Fan i helvete trodde inte det kunde bli så här jobbigt men det är det, jag känner mig också som en hemsk människa kan inte hjälpa att jag tänker och känner så här just nu. Hela grejen skulle varit enklare om jag visste " att så här ska jag göra och så här känner jag " . Men det är inte så tyvärr för jag vet ingenting om hur jag vill eller hur jag känner i denna studen. Jag behöver nog tänka mera.


Sitter i skolan nu , deras datorer jag hatar dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0