And even at the bottom of the sea I could still hear it inside my head telling me, touch me, feel me

Här om dagen kollade jag på 4an  jag vart så ledsen och tänkte verkligen till. Dessa barn har inte mat för dagen och det blir bara värre och värre :( . Dom är männsikor precis som oss. Men dom behöver vår hjälp.  
För att bli världsförälder. 100 kr/månad Ring 099-90 990




Bilden berör mig stark!







Tänker på dig Crille och Maria också!


Ska göra mig klar nu för att gå och jobba, i morgon är jag ledig, skönt.
Ska hem till Mamma sen ikväll och sova över det, ska bli mysigt !!!!




och det där håret, det vill jag pilla i igen, ja jag ska pilla i det snart igen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0