Både bra och dålig dag

idag är det en speciell dag, tänk vad tiden går snabbt
Men jag är klyven som sagt, jag vill inte prata om det.

Fick en mycket märklig blick av en idag
Trodde nästan att han ville äta upp mig helt och hållet
Fast detta låter knas så gillade jag den blicken
Han har gjort det förut och kommer nog göra det igen
Och du gosse jag såg att du kollade in min röv när jag gick förbi
såg det genom fönster haha
tro mig det är inte lätt att vara coool som jag

Redovisningen idag gick prima skinka
Vilka snälla och goa klasskompisar jag har


åhh vad sur jag blev helt plötsligt, men jag orkar helt enkelt inte. fuck off
Försker också göra allt för att inte klättra på väggarna, skulle vilja riva någon nu ^^
hårt som fan så att blodet börjar droppa. Låter jag bitter ja för det är jag också





Ja det enda som är lite glädje är väl att M ska flytta till kalmar saft och bullar blir det på det. Hoppas han gillar bullar annars trycker jag in dom i käften på honom





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0