Det värmde







Allt jag ville säga
glömde jag i kväll
Allt jag ville vara behöll jag
alltid för mig själv

Det finns ett enkelt svar
Du är varm när jag är kall



Jag vill stå ut
Nej, stopp det räcker
Stå still, stå ut
Nej, stopp det räcker nu


Allt som är och allt som varit
Allt vi tänkt och allt vi drömt om
Alla våra högtflygande planer

Om du var här
Om du var här
Om Jag var där
Om du var här
Idag, igår
Om du var här
Inuti & utanför
Om du var här
Idag, igår igen



Min vän Tim sa något jävligt korkat ikväll

Emma du får ge fan i att sakna sakerna du tänker på , jag lovar du mår bättre då !
Just i den studen hade jag gärna dragit honom i håret, sedan insåg jag ju att han
bara ville  mig väl. Och sedan sa han "jag kan ju gå nu ,så kan du börja sakna mig i stället"
ÅHhh tim ibland vill jag bara krama sönder dig


 


 


 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0