:):)


Jag låg och tänkte inatt, tårar kom , tro mig en jävla jobbig natt. Somnade i alla fall och idag känner jag att jag mår mycket bättre. Har gjort mig klar för en dag på stan med min kära mamma, har fått i mig en kopp kaffe och konstigt nog så känner jag just i denna stund som en ny människa. Nu vill jag bara få bort mina demoner från huvudet. För just nu kan jag inte ha kontroll över dom, så jag hoppas jag slipper dom nu och för alltid.




För er som inte visste så är jag född på Örebros BB och i 6 år bodde jag i en stad som heter Karlskoga. Det är den staden som fåglarna flyger på rygg för att slippa se skiten.

Vad är detta?! ett skratt ja det fick jag allt!
Snälla du, börja med att dra upp dina byxor
Du har ju ett skärpt som inte verkar bra , med tanken på att du nästan visar hela kuken.
Och att du både har keps och ett band på huvudet, vad är det för menning.
Hmm jag tror du passar mer i keps, och sluta upp att göra den där pussmunnen

Ehh tror du att du är fett keff?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0