God morgon och det är onsdag

Jag har en oro i kroppen som sakta men säker kväver mig, vet inte vad jag ska göra för att få bort denna oro. Vädret ute gör mig bara ännu mera nere, vad har sommaren tagit vägen? det är ju snart Juni och man fryser som en gris när man går ut . Ja den 14 juni då ska det FAN vara fint väder, för då fyller jag år 23 år , jag är så nojjig över min ålder nu. Många tycker jag är larvig ;) jag är ju närmare 20 än 30 som sagt, men heter man Emma Ottosson kan vad som helst hända :-)


och igår pratade jag med en i klassen, som det ser ut nu ska hon flytta efter sommaren, och om det går som planerat ska jag få hyra hennes lägenhet hon har nu efter henne =). En jätte fin lägenhet med snetak och fina färger, ja jag kommer ju söka annat också självklart.


I natt sov jag som en prinsessa =)


På fredag blir det utgång med några från jobbet ska bli kul :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0