God natt säger jag =)

Kanske borde jag ha sovit för ett bra tag sen, men jag är inte särskilt trött . Dock hoppas jag ju att john blund även kommer till mig och trollar så även jag faller i sömn. Lördagen var bra, men jag tar alltid den där extra ölen som jag egentligen ska ge fan i . Ett mirakel att jag klarade av att gå i mina skor ;) men jag gick som en gudinna i dom :-). Ja klockan slår snart 02.00 och jag sitter här i soffan och glor på tv, i morgon är jag ledig. Ska gå in till stan och se om det finns någon drop in tid så jag kan klippa mig. Ja och sen ska jag ju tvätta igen och försöka hinna träffa Maria också. Men hon börjar vid 14.00, och med tanken på att min tvättid börjar vid 13.00 vet jag inte hur jag ska få ihop det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0