Godmorgon

Klockan ringde 05.30 och jag är galet trött, ser dubbelt och är allmänt seg som människa. Blir nog piggare sen när jag får komma ut och gå och jobba. Försöker få i mig ett glas vitamin. Min vagel i ögat känns lite bättre idag, men det gör ont ännu. Torsdag idag i alla fall,och i morgon är jag ledig, så skönt så det kittlas i magen på mig. Blir hem till mamma ikväll igen. Denna helgen blir en mor och dotter helg, ska bli roligt. Ska shoppa på lördag , villket jag nog har skrivit ett x antal gånger i min blogg. Rätt svårt att komma ihåg allt man skriver här, en del saker kommer man ihåg lättare än andra helt enkelt. Blir nog att ta på sig lite mer kläder idag, höll som sagt på att frysa röven av mig i tisdags när jag hade lackleggjeans på mig ibland är man bra dum i nöten ;). Men nu blir det jeans och en tjock tröja, inte orkar jag sminka mig idag heller :O inte fixa håret. Fast jag inser ju nu att det inte är så hemskt att vara osminkad är rätt söt ändå :) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0