Ballerina kladdkaka

Mitt öga gör ont, jävla vagel. Hmm varit till affärer och köpt kaffe och mjölk, så nu överlever jag allt.

Dom har inte grävt i min arm ännu, jag får vänta tills den 12 maj brrr. Jag hinner ju jaga upp mig innan dess, apoteket i morgon och hämta den nya staven. På lördag blir det shopping på hög nivå med min kära mamma. Jag ska hitta en ny jacka ;) en röd är jag sugen på , och hmm ja det blir nog ett par skor till ihhhh :) skål på det. Och sen blir det lite av varje :-). Sugen på att klippa mig igen ;) men jag väntar nog ett tag innan det blir dags.


Skulle gå ut på altan och hålla mamma sällskap, har ju sovit här i natt. Hade en handuk på huvudet, då gick det förbi två killar och den ena måste ha käkat glosoppa. För fyfan vad han glodde ut mig, och mamma var inte tyst "fan vad han glor" tanken slog mig ja jag är ju så otroligt snygg, speciellt med en handduk på huvudet.


Världen är orättvis, en sådan fin och snäll människa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0