Hmm!?


Allmänt deppig idag, fast jag börjar som sagt bli van vid det. Har i alla fall bokat tid nu för att ta ut min p-stav och även sätta in en ny. Vill inte tänka på om det kommer göra ont eller inte, det är ju sånt jag märker när jag väl gör det. Ska till apoteket i morgon efter praktiken och hämta ut min nya stav och sen köpa embla salva eller vad det heter Idag är jag ledig, var redan uppe vid 07.00 just för att jag ringde då, ville som sagt ha en tidigare tid men jag får vara nöjd med den tiden jag fick. Nu är jag också klar med mina arbeten som jag ska redovisa när jag ska tillbaka till skolan. Redovisningarna ska vara i minst 5 minuter, hmm ja jag får se om jag lyckas med det.


Jag sa till dig att du skulle sluta höra av dig, men du tycks inte vilja lyssna. Tycker hela grejen är jobbig och jag får ju jobba dagligen med att försöka radera saker som har hänt mellan oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0