I hate this feeling


I hate this feeling!
I hate this feeling!
I hate this feeling!
I hate this feeling!

Dricker kaffe, jag som inte brukar drick kaffe efter 22.00
Men med tanken på att jag har några dagar ledig nu så skiter jag fan i det.

Igår sa mamma att hon ville se mig glad, att hon önskade att jag var glad
Jag svarade henne då att glad blir man inte på beställning och att jag
själv önskade att jag var glad på riktigt.
I hate this feeeling



<3



Jag lyssnar sönder den här ikväll, har tagit på mig mina nattsockor , mjukiströja och mjukisbyxor. Mitt hår står åt alla kanter men jag skiter i vilket . Jag har köpt en godispåse men jag har inte tagit en enda bit ännu, orkar inte men sugen är jag hur det nu går ihop.

och Mia det här med att det inte skulle kännas när dom skulle ta ut den . Och jag som har en hög smärtnivå men detta nej fyfan vad illa det var.
Dock sa hon att det kan kännas för att p-staven har växt fast i massa vävnads trådar. och jag tänkte ja det där var du ju tvungen att säga till mig, la mig i den där jävla gynekolog stolen och fram med armen. Idiot som jag är hade jag lyckades bedöva halva armen , men det är väl inte varje dag man lägger bedövning på sig själv. Fast hon som satt in den var så snäll frågade hela tiden om det gick bra och så vidare. Men nu är det över :-) och glad som fan är jag för det.  Ja just det när jag satt och väntade på att komma in, så satt en massa nyblivna föräldrar med sina små nyfödda barn.  Ett barn gav mig ett leende och jag blev så varm inom mig. Det roliga var att hon skulle få namnet Emma ;)

Och jag vet att jag är en idiot jag känner mig rent av hemsk , men sanningen är att blir jag rädd , eller hur man ska förklara det drar jag mig undan . Fast jag vill en sak jävligt mycket så gör jag det ändå inte, ja det låter ju konstigt. Jag menar vill man något så brukar man ju i vanliga fall göra det. Men här sitter jag och vill något och längtar efter något. Men jag gör ingeting åt saken , jag är nog mer störd än vad jag trodde att jag var.

Och detta låter helt jävla omoget också
På lördag ja jag har bestämt att göra en sak eller bli kanske är rätt sak
Jag ska bli full, tappa kontrollen, jag vet hur det kommer sluta
Jag ska dricka kall jävla öl på the rock och vara galnast på hela stället

Tydligen har jag en skön stil ja man tackar, i vanliga fall tycker jag inte om att få kommentarer. Eller det beror på vem som ger dom. Om en kille kommer fram och taffsar och viskar en massa så, jag rent av asgarvar och sedan kommer en fräcka kommentarer somkan vara i stil med " jag är för cool för dig " detta var en mjuk kommentar jag har en jävla grov käft på fyllan.


och jag saknar Maria Adeen
Vi måste ut och vara galna snart ju



och när allt ta över
Så ligger jag där och biter mig i läppen
fan vad ont det gör




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0