Varför kommer ångesten alltid mitt i natten?

Det regnar ute och jag är på ett sånt där humör där man helst vill vara inne hela dagen och lyssna på sorgsna låtar, dricka te och äta scones. Te det har jag men inga scones, kanske ska jag ta och baka lite scones, en massa scones som jag sedan kan frysa in. Men jag har ingen ork för att baka idag, har ingen ork för något idag, säg mig varför kommer ångesten mitt i natten. Och vet ni vad jag lyssnar på nu, Elvis på något sätt gör hans sånger mig glad, och han var ju så där otroligt snygg också. En sådan man finns det inte gott om , om han hade levt nu och varit i min ålder ja då hade jag nog viljat gifta mig med honom.

Kolla bara

Det mörka håret och en gitarr

Emma smälter

 

Dammm

En av dom snyggste som har levt

 

och här är ännu en herre

 

Mums på dig

 

 

dog 1955 endast vid 24 års ålder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0