La tua bella diavoleria

Sitter just nu i räknestugan ”nej jag pluggar inte matte” utan jag håller tönten Maria sällskap (:Hon sitter och frågar sin lärare en massa frågor, man kan nästan tro att hon är in love haha. Nej då jag skojar bara hon har sin Adam och dom är jätte kära, nästan lite äckligt mycket *fniss* .

 

Jag min nöt gick till skolan för tidigt, ringde Anette och hon sa vi börjar vid 12.30. Maria skrattade högt och jag ville slå någon i den stunden. Så nu har jag plågats har varit med Maria när hon har haft matte. Dock måste jag säga att hon har trevliga lärare, blir nästan svartsjuk :P.

Jag och Maria har något hemligt på G, men jag tänker inte tala om för er vad det är ;)Så ni får sitta där nyfikna som fån  I Wont Tell anything.

Igår satt jag och tänkte, jag har ett jävla humör. som 12åring slängde jag tallrikar. Måste ju vara stil över det hela :) att slå i en dörr är inte min grej. Det ska vara brutalt och hårda tag me love :-)


Från att ha varit lite nere idag så vart jag super glad när jag fick träffa Maria idag. Vi har redan pimplat två koppar kaffe och skrattat åt hur otroligt störda vi faktiskt är. Sen vill jag bara säga att jag finns där för dig Maria i alla stunder. Ja fast du kallar mig störd och be mig hålla käften så tycker jag faktiskt himla mycket om dig. Du är en av dom bästa personerna som finns i mitt liv.

 

Kanske inte finns så många som förstår sig på oss, dock har vi aldrig sagt att vi är normala heller.  








På fredag får jag träffa Fismia (maria karlsson)
jag saknar henne massor







Jag somnade snabbt igår vad kan det bero på hmm
tack apoteket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0